3157 3057 4057 4157 CANBUS Error Free Anti Hyper Flash Switchback LED Turn Signal Light Dual Color Bulb, 2 Bulbs

$69.99

SKU#:T-3157D

You Save 20% ($14.00)

10% off for first purchase

At Most One Code Per Order at Checkout.

Important Notice:

1. Our LED replaces halogen bulbs only. It does not replace HID or LED from factory.

2. Please check the second picture to check if you need this bulb with CK SOCKET.

3. This product still has hyper flash on 2004-2005/2008-2013 Chevrolet Silverado, 2005-2015 Toyota Tacoma, 2005-2017 Toyota Tundra, 2002-2006 Toyota Camry, 2012-2014 Dodge Charger, 2014-2018 Ram, 2015-2017 Dodge Durango. If you have one of these vehicles, please do not purchase this item.

Type

  • NOTE:
    1. This product still has hyper flash on 2004-2005 Chevrolet Silverado, 2005-2015 Toyota Tacoma, 2007-2017 Toyota Tundra, 2002-2006 Toyota Camry, 2012-2014 Dodge Charger, 2014-2018 Ram, 2015-2017 Dodge Durango, please don't purchase this item.
    2. NOT compatible if the bulb is all in one for the rear turn signal and brake lights.

    Besides, 3157 bulbs have CK and Non-CK circuit, some vehicles may require CK specific sockets. If you are not sure, please click here to find which bulb you need. If the bulbs can't work properly, please feel free to contact us to exchange the right bulbs.

    -Key Features-

    Built-in CANBUS is Very Important for LED Turn Signal Light

    We know, most LEDs may cause hyper flash & error code when they are replaced on the turn signal lights due to LEDs low-consumption, energy-saving performance. If there isn't enough resistor value to meet car computer, extra resistor decoders will be needed.  

    Now, there is a good solution to abandon annoying resistor decoders. Our new version CANBUS 3157 will meet your need. LASFIT is the first brand on the market to publish built-in CANBUS Amber & Switchback LED turn signal lights, when most products of LED are not canbus error free on the automotive aftermarket. We are confident that these bulbs would give you an extraordinary driving experience!

    Direct Fitment
    CANBUS system can prevent 95% hyper flash and error warning. No need to add extra resistors or parts anymore. They are designed to directly plug and play.

    Dual Color Switchback
    Light up 6000K Xenon White for parking lights or daytime running lights (DRL); 3000K Flash Amber for turn signallights are 300% brighter than halogen.

    Intelligent Temperature Control (ITC)
    Excellent Intelligent Temperature Control system will protect bulbs against excessive current and overheating and ensure a longer lifespan.

    Safety Protection
    Built-in MINI fuses to protect the bulbs and your cars against the instantaneous high current. Safer installation and use.

    Worry-Free Warranty
    We provide 45 days money-back guarantee, 1-year hassle free warranty, friendly customer service, and U.S. local customer support.

    Lasfit 3157 Amber VS Halogen Bulb On 2007 FORD F-150
    Lasfit 3457 White VS Halogen Bulb On 2007 FORD F-150
    Lasfit 3057A Front Turn Signal Light Bulb In 2006 Toyota Sienna
    Lasfit 4057 White Front Turn Signal Light Bulb In 2006 Toyota Sienna

    -Notice-

    1. These bulbs are polarity sensitive. If the LED does not light up after inserting, simply remove it, flip the direction and reinstall.
    2. Since these bulbs built-in Intelligent Temperature Control, if you use for a long time (a few vehicles maybe 2-5 minutes, it depends on year/make/model and temperature) may happen hyper flash, please turn off and cool 1-2 minutes, they will work normally again.
    3. Warranty does NOT coverlabor, diagnostics, towing, rental car, or any other expense related to an item being defective/damaged.

    -Installation Video-

    Customer Reviews

    Based on 78 reviews
    78%
    (61)
    1%
    (1)
    6%
    (5)
    4%
    (3)
    10%
    (8)
    B
    Bradley Querry
    2013 RAV4

    Wow really impressive. Purchased Lasfit low beams and they were so bright they drowned out that halogen bulbs. Purchased the switchbacks and wow just as stunning as there low beams. Thanks Lasfit

    M
    M.A.
    Corvette C5 98

    Unfortunately I will not recommending this item (3157 3057 4057 4157 CANBUS Error Free Anti Hyper Flash Switchback LED Turn Signal Light Dual Color Bulb, 2 Bulbs)
    To anyone who has a C5 corvette, because it’s too large and will not fit inside turn signal,
    Both bulbs broke with me as I was trying to get it done.

    Hello Meshari,

    We are very sorry for the inconvenience you have recently encountered.
    Unfortunately, these bulbs are too long to fit your vehicle, so we didn't recommend any front turn signal lights for a 1997-2004 Chevrolet Corvette on our website.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order and the refund takes about 2-3 business days to appear in your account.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    Ford F-250 2016

    I either have amber or a very dim white depending witch way I flip it in the socket it will not change like it should and it still has hyper flash I just re installed old lights after all the effort can’t believe I spent the extra money on a bulb that don’t even work right.

    J
    J.J.
    Hyperflash is still a problem

    I guess I am still looking for a DRL solution that keeps my DRL "white" and then changes to "amber" to execute a turn for my 2011 Corvette Grand Sport. After looking at other options, often more expensive, I decided to purchase a set of bulbs from Lasfit. They claimed "no hyperflash" and even went as far as listing specific vehicles to NOT purchase these bulbs for. My vehicle needs to be added to that list.
    My car is factory made to have the headlights automatically turn on. My DRL's, using this product, should change from amber to white. They do not. They stay lit up in an amber color. Addtionally they will hyperflash when trying to signal for a turn. I need to manually turn off my lights (even if they never turned on due to the sunlight) in order for the hyperflash to go away. It is very irritating that this product was offered as a solution to a hyperflash problem when it clearly does not cancel this behavior.
    At night when the headlights are on, these lights do perform as advertised. The DRL does in fact project a "white" light and it does change to "amber" when needing to make a turn. Also, the amount of light the "amber" function emits is on the verge of blinding. So I guess that is a thumbs-up for this item.
    My next step is to see if Lasfit will do some sort of return/refund for this product, since it is not performing as advertised.
    Overall rating is a 3, but I am hedging that up from a 2 just for the brightness of the turn signal. These lights are very bright but they only function correctly part of the time.
    I had longer videos of my problem, but I could not upload due to their size. Both driver and passenger side lights have the hyperflash problem.

    Hello Jason,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    Unfortunately, for the issue you reported, the DRL will stay lit up in an amber color and hyper flash when the headlights are on automatically, we don't have a solution to fix it, so we directly refunded for these lights, and you don't need to return them.
    Usually it takes about 2-7 business days to appear the refund in your account.

    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    P
    P.H.
    2010 Nissan Maxima front switchback turn signals

    At first I had trouble with one of the bulbs not illuminating like the other, after some troubleshooting with Lasfit’s customer service we determined it was a fault within the bulb itself. We were able to rectify it with a new bulb. Very fast response and handled perfectly! Highly recommend the product and Lasfit!

  • Customer Reviews

    Based on 78 reviews
    78%
    (61)
    1%
    (1)
    6%
    (5)
    4%
    (3)
    10%
    (8)
    B
    Bradley Querry
    2013 RAV4

    Wow really impressive. Purchased Lasfit low beams and they were so bright they drowned out that halogen bulbs. Purchased the switchbacks and wow just as stunning as there low beams. Thanks Lasfit

    M
    M.A.
    Corvette C5 98

    Unfortunately I will not recommending this item (3157 3057 4057 4157 CANBUS Error Free Anti Hyper Flash Switchback LED Turn Signal Light Dual Color Bulb, 2 Bulbs)
    To anyone who has a C5 corvette, because it’s too large and will not fit inside turn signal,
    Both bulbs broke with me as I was trying to get it done.

    Hello Meshari,

    We are very sorry for the inconvenience you have recently encountered.
    Unfortunately, these bulbs are too long to fit your vehicle, so we didn't recommend any front turn signal lights for a 1997-2004 Chevrolet Corvette on our website.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order and the refund takes about 2-3 business days to appear in your account.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    Ford F-250 2016

    I either have amber or a very dim white depending witch way I flip it in the socket it will not change like it should and it still has hyper flash I just re installed old lights after all the effort can’t believe I spent the extra money on a bulb that don’t even work right.

    J
    J.J.
    Hyperflash is still a problem

    I guess I am still looking for a DRL solution that keeps my DRL "white" and then changes to "amber" to execute a turn for my 2011 Corvette Grand Sport. After looking at other options, often more expensive, I decided to purchase a set of bulbs from Lasfit. They claimed "no hyperflash" and even went as far as listing specific vehicles to NOT purchase these bulbs for. My vehicle needs to be added to that list.
    My car is factory made to have the headlights automatically turn on. My DRL's, using this product, should change from amber to white. They do not. They stay lit up in an amber color. Addtionally they will hyperflash when trying to signal for a turn. I need to manually turn off my lights (even if they never turned on due to the sunlight) in order for the hyperflash to go away. It is very irritating that this product was offered as a solution to a hyperflash problem when it clearly does not cancel this behavior.
    At night when the headlights are on, these lights do perform as advertised. The DRL does in fact project a "white" light and it does change to "amber" when needing to make a turn. Also, the amount of light the "amber" function emits is on the verge of blinding. So I guess that is a thumbs-up for this item.
    My next step is to see if Lasfit will do some sort of return/refund for this product, since it is not performing as advertised.
    Overall rating is a 3, but I am hedging that up from a 2 just for the brightness of the turn signal. These lights are very bright but they only function correctly part of the time.
    I had longer videos of my problem, but I could not upload due to their size. Both driver and passenger side lights have the hyperflash problem.

    Hello Jason,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    Unfortunately, for the issue you reported, the DRL will stay lit up in an amber color and hyper flash when the headlights are on automatically, we don't have a solution to fix it, so we directly refunded for these lights, and you don't need to return them.
    Usually it takes about 2-7 business days to appear the refund in your account.

    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    P
    P.H.
    2010 Nissan Maxima front switchback turn signals

    At first I had trouble with one of the bulbs not illuminating like the other, after some troubleshooting with Lasfit’s customer service we determined it was a fault within the bulb itself. We were able to rectify it with a new bulb. Very fast response and handled perfectly! Highly recommend the product and Lasfit!

  • Shipping Policy

    Please confirm shipping address and billing address.The shipping address should be a physical address, we DO NOT ship to P.O. box address.


    Handling Time
    Once the order was placed please allow us 1-2 business days for packing and shipping, checking the order information is a very important step to build a better shopping experience.
    Special Case: For the transaction paid by using a PayPal eCheck, the payment will be completed within 3-6 business days. The handing and shipping should be started up as soon as the payment to be successful.

    Shipping Time
    The order will be shipped on the same day or next business day, especially for the order on Friday or weekend, it would be shipped on the next business day.
    Lasfit website orders were being supported by USPS, UPS, FedEx. 

    International Shipping/ Postage
    We could not offer International shipping service at this moment.


    Warranty Policy

    If you get any warranty-related trouble with Lasfit brand, you could contact Lasfit directly for professional and quick support, we'll help you solve the issue for 100% sure! We also take care of all quality-related issues with a replacement or full refund including any return shipping costs. 
    The products purchased from one of our retailers, we do not provide support related to after-sales. Please contact the retailer directly for specific guidance on their warranty process. 
    Unauthorized reselling of Lasfit products is strictly prohibited and we can't honor the warranty if purchasing from the unauthorized reseller.

     

    Exchange & Return Policy

    When you purchase products from Lasfit official site, you agree to our policy about returns, exchanges, and refunds as outlined. More details please check out exchange & return policy.
  • Customer Reviews

    Based on 78 reviews
    78%
    (61)
    1%
    (1)
    6%
    (5)
    4%
    (3)
    10%
    (8)
    B
    Bradley Querry
    2013 RAV4

    Wow really impressive. Purchased Lasfit low beams and they were so bright they drowned out that halogen bulbs. Purchased the switchbacks and wow just as stunning as there low beams. Thanks Lasfit

    M
    M.A.
    Corvette C5 98

    Unfortunately I will not recommending this item (3157 3057 4057 4157 CANBUS Error Free Anti Hyper Flash Switchback LED Turn Signal Light Dual Color Bulb, 2 Bulbs)
    To anyone who has a C5 corvette, because it’s too large and will not fit inside turn signal,
    Both bulbs broke with me as I was trying to get it done.

    Hello Meshari,

    We are very sorry for the inconvenience you have recently encountered.
    Unfortunately, these bulbs are too long to fit your vehicle, so we didn't recommend any front turn signal lights for a 1997-2004 Chevrolet Corvette on our website.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order and the refund takes about 2-3 business days to appear in your account.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    Ford F-250 2016

    I either have amber or a very dim white depending witch way I flip it in the socket it will not change like it should and it still has hyper flash I just re installed old lights after all the effort can’t believe I spent the extra money on a bulb that don’t even work right.

    J
    J.J.
    Hyperflash is still a problem

    I guess I am still looking for a DRL solution that keeps my DRL "white" and then changes to "amber" to execute a turn for my 2011 Corvette Grand Sport. After looking at other options, often more expensive, I decided to purchase a set of bulbs from Lasfit. They claimed "no hyperflash" and even went as far as listing specific vehicles to NOT purchase these bulbs for. My vehicle needs to be added to that list.
    My car is factory made to have the headlights automatically turn on. My DRL's, using this product, should change from amber to white. They do not. They stay lit up in an amber color. Addtionally they will hyperflash when trying to signal for a turn. I need to manually turn off my lights (even if they never turned on due to the sunlight) in order for the hyperflash to go away. It is very irritating that this product was offered as a solution to a hyperflash problem when it clearly does not cancel this behavior.
    At night when the headlights are on, these lights do perform as advertised. The DRL does in fact project a "white" light and it does change to "amber" when needing to make a turn. Also, the amount of light the "amber" function emits is on the verge of blinding. So I guess that is a thumbs-up for this item.
    My next step is to see if Lasfit will do some sort of return/refund for this product, since it is not performing as advertised.
    Overall rating is a 3, but I am hedging that up from a 2 just for the brightness of the turn signal. These lights are very bright but they only function correctly part of the time.
    I had longer videos of my problem, but I could not upload due to their size. Both driver and passenger side lights have the hyperflash problem.

    Hello Jason,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    Unfortunately, for the issue you reported, the DRL will stay lit up in an amber color and hyper flash when the headlights are on automatically, we don't have a solution to fix it, so we directly refunded for these lights, and you don't need to return them.
    Usually it takes about 2-7 business days to appear the refund in your account.

    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    P
    P.H.
    2010 Nissan Maxima front switchback turn signals

    At first I had trouble with one of the bulbs not illuminating like the other, after some troubleshooting with Lasfit’s customer service we determined it was a fault within the bulb itself. We were able to rectify it with a new bulb. Very fast response and handled perfectly! Highly recommend the product and Lasfit!