1157 2057 2357 CANBUS Error Free LED Turn Signal Light Bulb | Brilliant Red, 2 Bulbs

$69.99

SKU#:T-1157R

You Save 20% ($14.00)

10% OFF For Your First Purchase

At most one code per order at checkout.

Important Notice:

1. Our LED replaces halogen bulbs only. It does not replace HID or LED from factory.

2. This product will cause hyper flash or throw an error code on 2016-2021 Hyundai Tucson. If you have one of these vehicles, please do not purchase this item.

3. These bulbs are NOT compatible if the bulbs are all in one for the rear turn signal and brake lights, such as Chevy Silverado, Ford F150/F250/F350, etc.


  • Note: NOT compatible if the bulb is all in one for the rear turn signal and brake lights.

    Built-in CANBUS is Very Important for LED Turn Signal Light

    We know, most LEDs may cause hyper flash & error code when they are replaced on the turn signal lights due to LEDs low-consumption, energy-saving performance. If there isn't enough resistor value to meet car computer, extra resistor decoders will be needed.  

    Now, there is a good solution to abandon annoying resistor decoders. Our new RED version CANBUS 1157 will meet your need. LASFIT is the first brand on the market to publish built-in CANBUS Red LED turn signal lights, when most products of LED are not canbus error free on the automotive aftermarket. We are confident that these bulbs would give you an extraordinary driving experience!

    -Key Feature-

    Plug & Play Installation

    CANBUS system can prevent 95% hyper flash and error warning. No need to add extra resistors or parts anymore. They are designed to directly plug and play.

    Exclusive Design For Red Rear Assembly
    Most cars in the U.S. may use red rear turn signals, due to the red stop lamp housing. But out rear you can actually just use one red-shining bulb for stop/tail/turn functions, as many vehicles do — especially trucks. LASFIT specially designed CANBUS red led turn signal lights for these applications.

    Safety Protection
    Built-in MINI fuses to protect the bulbs and your cars against the instantaneous high current. Safer installation and use.

    Worry-Free Warranty
    We provide 45 days money-back guarantee, 1-year hassle free warranty, friendly customer service, and U.S. local customer support. Warranty does NOT cover labor, diagnostics, towing, rental car, or any other expense related to an item being defective/damaged.

    -Specs-

    Product: T-1157R
    Fit Size: 1157 / 2057 / 2357 / 2397
    Installation Position: Rear Turn Signal Light, Brake Tail Light
    Wattage: 15W/bulb(max)
    Lumens: 700LM/bulb(max)
    Color Mode: Bright Red / Dim Red
    LED Chips: 30pcs SMD 3030 LED Chips 

    Customer Reviews

    Based on 6 reviews
    33%
    (2)
    17%
    (1)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    50%
    (3)
    F
    F.G.M.
    2018/VW/Jetta

    They are bright, but I get the light out notification on my dash board. If I can disable the notification, I will keep them, that's why 4 stars.

    Hello Felix,

    Thank you so much for leaving us your comment.
    For the error issue, it doesn't happen on all the vehicles, usually it happens on some German cars.
    The computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code, which also happens on all the LED bulbs in the market.

    We offer a 45 days return guarantee, if you don't like it, we will offer a pre-paid return label.
    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    L
    L.H.
    2019 Hyundai Elantra GT

    They worked great for my brake lights on the 2019 Hyundai Elantra GT. Twice, after being in stop and go traffic for about 30-40 minutes on the highway, they didn't work properly. Maybe they overheated. I'm not sure. Otherwise, they work well.

    R
    R.W.
    93 Mustang

    Worked well once I figured out that these two must be checked for "Polarity". They didn't work at first but I pulled them out and went another 180 degrees and put them back in. Worked perfectly. Nice and bright like all of the other Lasfit bulbs.

    C
    Clyde Driskell
    Not error free

    Order # 94897,. These are not error free, I get intermittent errors after I start my car. they also don't secondary light up when you press brakes. They are very bright though.

    Hello Faye,

    Thanks for taking the time to bring this to our attention.

    For Hyundai Tucson, it is more complicated than other vehicles, the aftermarket turn signal lights may cause an error code or hyper flash issue due to the LEDs low-consumption.
    Unfortunately, these bulbs still can't prevent some Hyundai Tucson from throwing an error code as we mentioned on the product page.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    d
    dw
    Not Error Free

    Receiving constant hazard signals (yellow triangle and text notice to 'check brake light' on cluster) from 2013 Fiat 500, after installing and driving for a week. These are not error free (canbus).

    Hello,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    For some vehicles like Fiat, the computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code.
    And it seems that they can't prevent your vehicle from throwing an error code.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

  • Customer Reviews

    Based on 6 reviews
    33%
    (2)
    17%
    (1)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    50%
    (3)
    F
    F.G.M.
    2018/VW/Jetta

    They are bright, but I get the light out notification on my dash board. If I can disable the notification, I will keep them, that's why 4 stars.

    Hello Felix,

    Thank you so much for leaving us your comment.
    For the error issue, it doesn't happen on all the vehicles, usually it happens on some German cars.
    The computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code, which also happens on all the LED bulbs in the market.

    We offer a 45 days return guarantee, if you don't like it, we will offer a pre-paid return label.
    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    L
    L.H.
    2019 Hyundai Elantra GT

    They worked great for my brake lights on the 2019 Hyundai Elantra GT. Twice, after being in stop and go traffic for about 30-40 minutes on the highway, they didn't work properly. Maybe they overheated. I'm not sure. Otherwise, they work well.

    R
    R.W.
    93 Mustang

    Worked well once I figured out that these two must be checked for "Polarity". They didn't work at first but I pulled them out and went another 180 degrees and put them back in. Worked perfectly. Nice and bright like all of the other Lasfit bulbs.

    C
    Clyde Driskell
    Not error free

    Order # 94897,. These are not error free, I get intermittent errors after I start my car. they also don't secondary light up when you press brakes. They are very bright though.

    Hello Faye,

    Thanks for taking the time to bring this to our attention.

    For Hyundai Tucson, it is more complicated than other vehicles, the aftermarket turn signal lights may cause an error code or hyper flash issue due to the LEDs low-consumption.
    Unfortunately, these bulbs still can't prevent some Hyundai Tucson from throwing an error code as we mentioned on the product page.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    d
    dw
    Not Error Free

    Receiving constant hazard signals (yellow triangle and text notice to 'check brake light' on cluster) from 2013 Fiat 500, after installing and driving for a week. These are not error free (canbus).

    Hello,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    For some vehicles like Fiat, the computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code.
    And it seems that they can't prevent your vehicle from throwing an error code.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

  • Shipping Policy

    Please confirm shipping address and billing address.The shipping address should be a physical address, we DO NOT ship to P.O. box address.


    Handling Time
    Once the order was placed please allow us 1-2 business days for packing and shipping, checking the order information is a very important step to build a better shopping experience.
    Special Case: For the transaction paid by using a PayPal eCheck, the payment will be completed within 3-6 business days. The handing and shipping should be started up as soon as the payment to be successful.

    Shipping Time
    The order will be shipped on the same day or next business day, especially for the order on Friday or weekend, it would be shipped on the next business day.
    Lasfit website orders were being supported by USPS, UPS, FedEx. 

    International Shipping/ Postage
    We could not offer International shipping service at this moment.


    Warranty Policy

    If you get any warranty-related trouble with Lasfit brand, you could contact Lasfit directly for professional and quick support, we'll help you solve the issue for 100% sure! We also take care of all quality-related issues with a replacement or full refund including any return shipping costs. 
    The products purchased from one of our retailers, we do not provide support related to after-sales. Please contact the retailer directly for specific guidance on their warranty process. 
    Unauthorized reselling of Lasfit products is strictly prohibited and we can't honor the warranty if purchasing from the unauthorized reseller.

     

    Exchange & Return Policy

    When you purchase products from Lasfit official site, you agree to our policy about returns, exchanges, and refunds as outlined. More details please check out exchange & return policy.
  • Customer Reviews

    Based on 6 reviews
    33%
    (2)
    17%
    (1)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    50%
    (3)
    F
    F.G.M.
    2018/VW/Jetta

    They are bright, but I get the light out notification on my dash board. If I can disable the notification, I will keep them, that's why 4 stars.

    Hello Felix,

    Thank you so much for leaving us your comment.
    For the error issue, it doesn't happen on all the vehicles, usually it happens on some German cars.
    The computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code, which also happens on all the LED bulbs in the market.

    We offer a 45 days return guarantee, if you don't like it, we will offer a pre-paid return label.
    Feel free to email back to customer support email cs@lasfit.com if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    L
    L.H.
    2019 Hyundai Elantra GT

    They worked great for my brake lights on the 2019 Hyundai Elantra GT. Twice, after being in stop and go traffic for about 30-40 minutes on the highway, they didn't work properly. Maybe they overheated. I'm not sure. Otherwise, they work well.

    R
    R.W.
    93 Mustang

    Worked well once I figured out that these two must be checked for "Polarity". They didn't work at first but I pulled them out and went another 180 degrees and put them back in. Worked perfectly. Nice and bright like all of the other Lasfit bulbs.

    C
    Clyde Driskell
    Not error free

    Order # 94897,. These are not error free, I get intermittent errors after I start my car. they also don't secondary light up when you press brakes. They are very bright though.

    Hello Faye,

    Thanks for taking the time to bring this to our attention.

    For Hyundai Tucson, it is more complicated than other vehicles, the aftermarket turn signal lights may cause an error code or hyper flash issue due to the LEDs low-consumption.
    Unfortunately, these bulbs still can't prevent some Hyundai Tucson from throwing an error code as we mentioned on the product page.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    d
    dw
    Not Error Free

    Receiving constant hazard signals (yellow triangle and text notice to 'check brake light' on cluster) from 2013 Fiat 500, after installing and driving for a week. These are not error free (canbus).

    Hello,

    We're so sorry that your experience did not match your expectations.

    For some vehicles like Fiat, the computer will tell the LED bulb's power draw is lower than the stock halogen bulb, so it throws a code.
    And it seems that they can't prevent your vehicle from throwing an error code.
    Since we don't have a solution to fix it, we issued a refund for this order.

    Also, we have reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Feel free to email back to us if you need any further support.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team