0

Your Cart is Empty

7443 7444 CANBUS Error Free LED Turn Signal Light Bulb | Brilliant Red (Don't Work for Trucks), 2 Bulbs

$69.99

SKU#:T-7443R

You Save 20% ($14.00)

Important Notice:

• Our LED replaces halogen bulbs only. It does not replace HID or LED from factory.

• Please leave your vehicle make/model/year to cart before place the order, so we can provide follow-up support to you better in the future.


  • NOTICE: 
    1. These bulbs still can't be used on Ford, Silverado, GMC pickup, they will hyper flash.
    2. NOT compatible if the bulb is all in one for the rear turn signal and brake lights.

    Built-in CANBUS is Very Important for LED Turn Signal Light

    We know, most LEDs may cause hyper flash & error code when they are replaced on the turn signal lights due to LEDs low-consumption, energy-saving performance. If there isn't enough resistor value to meet car computer, extra resistor decoders will be needed.  

    Now, there is a good solution to abandon annoying resistor decoders. Our new RED version CANBUS 7443/7444 will meet your need. LASFIT is the first brand on the market to publish built-in CANBUS Red LED turn signal lights, when most products of LED are not canbus error free on the automotive aftermarket. We are confident that these bulbs would give you an extraordinary driving experience!

    -Key Feature-

    Plug & Play

    CANBUS system can prevent 95% hyper flash and error warning. No need to add extra resistors or parts anymore. They are designed to directly plug and play.

    Exclusive Design For Red Rear Assembly
    Most cars in the U.S. may use red rear turn signals, due to the red stop lamp housing. LASFIT specially designed CANBUS red led turn signal lights for these applications.

    Safety Protection
    Built-in MINI fuses to protect the bulbs and your cars against the instantaneous high current. Safer installation and use.

    Worry-Free Warranty
    We provide 45 days money-back guarantee, 1-year hassle free warranty, friendly customer service, and U.S. local customer support. Warranty does NOT cover labor, diagnostics, towing, rental car, or any other expense related to an item being defective/damaged.

    -Specs-

    Product: T-7443R
    Fit Size: 7443 / 7444
    Installation Position: Rear Turn Signal Light, Brake Tail Light
    Wattage: 15W/bulb(max)
    Lumens: 700LM/bulb(max)
    Color Mode: Bright Red / Dim Red
    LED Chips: 24pcs SMD 3030 LED Chips 

    Customer Reviews

    Based on 18 reviews
    94%
    (17)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    6%
    (1)
    R
    R.C.
    Bright and fast shipping

    Purchased these a year ago. And one went out, contact customer service and they sent another pair. Great customer service, fast shipping! Lights are bright for dark roads, totally worth it!

    A
    A.Z.
    2015 VW GTI

    These are awesome. Perfect light output, nice ans vibrant red rather than a dull whiteish red like factory bulbs, and no errors!

    M
    M.V.
    RAM1500 2020

    Got to give it up for fast and quick services. I started out with replacing my truck with interior lights and it was bright! Along with it decided to change most of exterior lights out as well. I did run into a hickup with one of the 3rd brake light one of the 2 was not lighting up. Emailed customer service and within a week i got a new package in the mail. Very easy to deal with and fast and their lights are bright!

    J
    J.

    I found reviews and people all over the internet saying these work on Chevy trucks, and watched videos of them working, even on my specific 2018 Colorado, but they don’t. So I called to see if the company has a work around, or a compatible product, and their customer service rep Lewis was unhelpful and difficult. I gave him every opportunity, but couldn’t communicate with the guy at all. All I ask for is clear, honest communication. If you don’t have a product for Chevy truck owners, fine, but when I give you a chance to offer a simple explanation or solution, and the tech support sounds like they don’t have a clue, we’ll that’s when I lose all respect for your business. This can’t be the first time this has come up, and they should have clear advice for truck owners, or at least know of a product out there that works. Guess I’ll just go back to factory bulbs for now.

    Hello Jeremy,

    We do apologize for the frustrating experience you had.
    To make sure the issue won't happen again and to provide quality service to our customers, we have forwarded this issue to our manager and our customer service rep team will undergo training again, thank you for your feedback.

    As for the T-7443R bulbs, they don't work for trucks as we mentioned on the product tile and information page.
    Since we don't have a solution to fix it, we will refund them directly and you don't need to return them to us.
    By the way, we carry a new version of brake light/rear turn signal light/tail light that can be compatible with trucks, if you want to try them, please let us know.

    We also reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Look forward to hearing from you, thanks.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    2019 Ford Escape

    I am very happy with the super clean look and installation with no load resistors. They work great, with no hyper flash at all for the rear. Man I am about totally sold on all of the LASFIT bulbs I have bought so far. Keep up the great work guys! All these LEDs takes my commuter to the next level.

  • Customer Reviews

    Based on 18 reviews
    94%
    (17)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    6%
    (1)
    R
    R.C.
    Bright and fast shipping

    Purchased these a year ago. And one went out, contact customer service and they sent another pair. Great customer service, fast shipping! Lights are bright for dark roads, totally worth it!

    A
    A.Z.
    2015 VW GTI

    These are awesome. Perfect light output, nice ans vibrant red rather than a dull whiteish red like factory bulbs, and no errors!

    M
    M.V.
    RAM1500 2020

    Got to give it up for fast and quick services. I started out with replacing my truck with interior lights and it was bright! Along with it decided to change most of exterior lights out as well. I did run into a hickup with one of the 3rd brake light one of the 2 was not lighting up. Emailed customer service and within a week i got a new package in the mail. Very easy to deal with and fast and their lights are bright!

    J
    J.

    I found reviews and people all over the internet saying these work on Chevy trucks, and watched videos of them working, even on my specific 2018 Colorado, but they don’t. So I called to see if the company has a work around, or a compatible product, and their customer service rep Lewis was unhelpful and difficult. I gave him every opportunity, but couldn’t communicate with the guy at all. All I ask for is clear, honest communication. If you don’t have a product for Chevy truck owners, fine, but when I give you a chance to offer a simple explanation or solution, and the tech support sounds like they don’t have a clue, we’ll that’s when I lose all respect for your business. This can’t be the first time this has come up, and they should have clear advice for truck owners, or at least know of a product out there that works. Guess I’ll just go back to factory bulbs for now.

    Hello Jeremy,

    We do apologize for the frustrating experience you had.
    To make sure the issue won't happen again and to provide quality service to our customers, we have forwarded this issue to our manager and our customer service rep team will undergo training again, thank you for your feedback.

    As for the T-7443R bulbs, they don't work for trucks as we mentioned on the product tile and information page.
    Since we don't have a solution to fix it, we will refund them directly and you don't need to return them to us.
    By the way, we carry a new version of brake light/rear turn signal light/tail light that can be compatible with trucks, if you want to try them, please let us know.

    We also reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Look forward to hearing from you, thanks.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    2019 Ford Escape

    I am very happy with the super clean look and installation with no load resistors. They work great, with no hyper flash at all for the rear. Man I am about totally sold on all of the LASFIT bulbs I have bought so far. Keep up the great work guys! All these LEDs takes my commuter to the next level.

  • Customer Reviews

    Based on 18 reviews
    94%
    (17)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    6%
    (1)
    R
    R.C.
    Bright and fast shipping

    Purchased these a year ago. And one went out, contact customer service and they sent another pair. Great customer service, fast shipping! Lights are bright for dark roads, totally worth it!

    A
    A.Z.
    2015 VW GTI

    These are awesome. Perfect light output, nice ans vibrant red rather than a dull whiteish red like factory bulbs, and no errors!

    M
    M.V.
    RAM1500 2020

    Got to give it up for fast and quick services. I started out with replacing my truck with interior lights and it was bright! Along with it decided to change most of exterior lights out as well. I did run into a hickup with one of the 3rd brake light one of the 2 was not lighting up. Emailed customer service and within a week i got a new package in the mail. Very easy to deal with and fast and their lights are bright!

    J
    J.

    I found reviews and people all over the internet saying these work on Chevy trucks, and watched videos of them working, even on my specific 2018 Colorado, but they don’t. So I called to see if the company has a work around, or a compatible product, and their customer service rep Lewis was unhelpful and difficult. I gave him every opportunity, but couldn’t communicate with the guy at all. All I ask for is clear, honest communication. If you don’t have a product for Chevy truck owners, fine, but when I give you a chance to offer a simple explanation or solution, and the tech support sounds like they don’t have a clue, we’ll that’s when I lose all respect for your business. This can’t be the first time this has come up, and they should have clear advice for truck owners, or at least know of a product out there that works. Guess I’ll just go back to factory bulbs for now.

    Hello Jeremy,

    We do apologize for the frustrating experience you had.
    To make sure the issue won't happen again and to provide quality service to our customers, we have forwarded this issue to our manager and our customer service rep team will undergo training again, thank you for your feedback.

    As for the T-7443R bulbs, they don't work for trucks as we mentioned on the product tile and information page.
    Since we don't have a solution to fix it, we will refund them directly and you don't need to return them to us.
    By the way, we carry a new version of brake light/rear turn signal light/tail light that can be compatible with trucks, if you want to try them, please let us know.

    We also reached out to you through our customer support email cs@lasfit.com to follow up.
    Look forward to hearing from you, thanks.

    Sincerely,
    Lasfit Customer Support Team

    C
    C.C.
    2019 Ford Escape

    I am very happy with the super clean look and installation with no load resistors. They work great, with no hyper flash at all for the rear. Man I am about totally sold on all of the LASFIT bulbs I have bought so far. Keep up the great work guys! All these LEDs takes my commuter to the next level.